hola

de senaste dagarna har jag hunnit göra mycket

jag har vandrat längre än vad det är till stockholm, fast i skogar, upp och ner för klippor och på alla stockar som fanns, jag har tältat och frusit ihjäl, lagat mat i stormkök ute bland barr och äckel, och jag har druckigt vatten ur sjöar. Jag har alltså varit skogsmulle och det kan ha varit bland det värsta jag gjort, men jag ska inte klaga så därför säger jag att det var trevligt.

När jag kom hem igår så sökte jag jobbet på ellbé, sen tog jag mig till baskethallen efter ett bad som behövdes.  I täljehallen kollade vi på när orre, marre, mackan the man och alla andra kompisar spelade sm i basket. De vann och jag trodde jag var rutti på basket och satt och försökte snacka basketsnack med andra, jag skämde ut mig. Efter det blev det roadtrip med anki och maya, hem till martin morning och kollade film med dom andra basketpojkarna.

Idag har jag jobbat hela dagen, fast jag jobbade i resturangen. På åtta timmar så fick jag sitta i tio minuter, och då hade jag min lunch. Så efter den här dagen som var bland det värsta jag gjort, jag jobbade ensam med ett jobb som minst tre skulle göra. Så jag slutade, aldrig mer golfbanan nu.. hurraayyyy ett kliv för mänskligheten

Efter mycket klagande om mina senaste dagar så avslutar jag med att jag ska kila iväg, först till emelie sen till strippan, nykter kväll for the win, gissa vem som kommer må bäst imorgon? jo jag! Imorgon blir det träningar och sen tacomys med mina kära tjejvänner. Synd att klaga på livet

Puss mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0