Du är nog den

Hej mina kära

Nu är jag trött som en sten, om inte värre. Jag vaknade vid sju imorse och fick för mig att det var lördag och jag fick sova hur länge som helst, jag blev så lycklig. Tio minuter senare insåg jag att det var för bra för att vara sant, väckarklockan ringde och det var bara fredag..

På idrotten hade vi bollsporter och som vanligt så hade mitt lag taktiken att jag springer åt sidan när bollen kommer så någon annan kan ta den istället, skönt att mina vänner känner mig och vet min talang i bollsporter. Efter skolan kom jag hem och hade ingenting att göra, det var för tråkigt. Träffade Anki, hämtade marcus och martin, åkte till donken och till stadium. Sen hem till mig och plugga dit maya och frida också kom. Pluggandet blev det inget med, vi tog oss till martin och kollade film och mös med martin, marcus, maya, anki, frida, alex, mario, matilda och sofia. Sen tog vi oss hem och här är jag, framför datorn vid ett tiden en fredag. Hur skönt som helst. Lyckan med att jag får sova hur länge jag vill imorgon är obeskrivlig.

Nej nu ska jag gå sova i min sköna säng. Bjuder på en bild sen en riktigt rolig midsommar med riktigt roliga människor. Jag är lyckligt lottad med alla mina vänner. Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0