sometimes it last in love but sometimes it hurts instead

Bra kväll igår! väldigt jättevanlig och väldigt trevlig. Kult på klubben så att säga

Åt dock ingen kebab under kvällen, fick sjuts hem iaf. Vaknade imorse utan plånboken, ångesten som uppstår. Men den återfanns i bilen och lena kom och lämnade den som tur var! Hittade inte heller några nycklar till hallen, men det löste sig det med. Idag mådde man sådär otroligt bra som man brukar göra efter en utekväll, alltid lika roligt den kvällen men alltid mycket värre dagen efter. Fick min kebabtallrik mellan träningarna iaf, och jag blev uttagen till friståendet också. Happyface, mina prestationer de senaste söndagarna har ju inte varit på topp så jag blev förvånad, men kul ändå

Jag blev lite klad när jag kom hem också, trodde jag skulle komma hem till min svinstia till rum, men mamma har städat det så det är tipptoppfint och jag slapp göra det. Happyface. Mindre lyckligt är det att jag måste dejta skolböckerna ikväll, vi brukar inte komma så bra överens så jag vill inte träffa den mer. Men ändå måste jag.. hatar när det händer

Nåväl, jag och min otroligt roliga humor ska röra oss, hajdo

skicka tillbaka mig till värmen och hakuna matata


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0