Sjuk

Hej alla bajskorvar

Hade en mysig kväll i fredags, först lite bästishäng och sen ner till park med tjejerna. Sov dock sämre än nånsin men det var för att jag är sjuk.
Skönt att man hade någon att vakna brevid iaf som gjorde dagen lite bättre. Igår var det träning i hölö med tjejerna som gällde, och sen på kvällen åt jag middag och mös med Matilda tills resten av gänget kom. När de drog ut tog jag och Maya oss hem till mig och somnade innan elva, har nog inte hänt mig på typ ett år. Men skönt var det!

Idag har vi bara tränat tjejerna som var jätteduktiga, sen blev det nancyspaus för mig och Emilia och därefter tränade vi själva. Nu blir det plugggöra och sen ska jag väl antagligen träffa världens bästa. Får aldrig nog, puss och kram

Bajsbajs

Lite bilder får man väl bjuda på


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0