ny dag, nya tag

SÅ!!!

Nu är äntligen helvetet över, för ett tag iaf. Alla tre prov är avklarade och jag hoppade inte över ett enda, stolt tjej. Sen att prestationen var en annan femma, men vad gör det? jag är iaf glad nu tills jag ser resultaten, men det orkar jag inte bry mig om nu. Mina bruds var duktiga på träningen, allt utom fristående men det har sett bra ut förut så vi får se det så! Och min egna träning gick väl helt ok, vi är indelade i grupper nu, lite slumpvis till tävlingen. Men det blir nog bra ska vi se, hamnade med karkan iaf, tur det!

Som ett litet lyckobesked kan jag nu äntligen kalla mig iphoneägare igen, mitt suktande är över! jag sitter och gosar med den just nu... bara det att den är avstängd. Måste fixa simkort och sånt först, men SEN! då har vi hittat varandra igen.


 
Här är film på när tjejerna kör friståendet i arvika i januari i år, så det var ju ett tag sen!
Så det ser väl lite bättre ut nu, men de är duktiga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0