lack hej

Nu får ni nog möta den där sidan som ingen egentligen vill läsa eller skriva om, men den kommer iaf för jag måste få ut det

Jag får ryck, jag är tpl, allt är fml och här är jag. Världens sämsta skoldag utom flipperiet på lunchen när vi åkte till donken, men bortsett från det har allt varit sämst. Jag spenderar all min tid åt plugg, och vad ger det mig? jag kommer ändå glömma bort det här imorgon. Jag har haft världens sämsta och tråkiga lektioner idag, ätit i skolan med en bitter matgubbe och åker direkt till träningen men få GÅ långt som bara den för att bussarna får för sig att åka till hamn så då hinner inte jag upp till träningen, idiot sl, ingen vill ändå gå av där. På träningen går allt sämst och vi ska satsa till tävling, HURRA jag älskar gympa när det går som bäst<3333. Jag älskar när jag gör valet att faktist träna idag även om jag borde plugga, BARA för att jag ska träna inför tävling och BARA för att göra mina tränare glada eftersom jag hoppar över träningen imorgon.

Jag har tre äckligt jobbiga prov på torsdag och min tränare säger: men du borde pluggat tidigare, typ i lördags kväll istället? Ja men förlåt för att jag väljer en kväll till annat när jag spenderar resten av livet till skola och gympa. De här proven är omöjliga för mig att klara typ, jag vill inte ens gå äckelkurserna matte c och engelska c. Jag ville det innan men det går inte bra för mig, och jag kan inte byta för att då får jag för lite poäng. Vad hände med INDIVIDUELLA val????? Och min mattelärare är dum i huvet och blir sur när jag inte förstår, och ibland ignorerar när jag inte förstår. TACK! du hjälper verkligen min utveckling i matten, jag blir såå mycket bättre. Och när jag säger att jag vill byta kurs om jag får IG, då börjar han nästan skrika på mig. Vad är felet? hjälp mig istället din nöt. trodde du var smart.. och inte nog med det så har jag körlektioner som jag inte ens orkar ha, jag orkar inte ta körkort just nu men det måste jag ju ändå. Och där ska jag också prestera

Varför får inte jag sätta mina egna krav?

Åh jag är så sur. Jag ger upp mitt liv, kan vi spola fram till fredag istället? då är allt det här jobbiga över, eller vänta! varför inte spola fram till den dagen jag tar studenten? ALDRIG mer skola i mitt liv <333333333333

Lycklig tjej signar ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0