allt vad jag behövde

Ursäkta min utbrott igår, varje dag kan inte vara en bra dag.

Den här dagen ha var betydligt mycket bättre än igår. Jag gjorde valet att ta ledigt fån skolan för att få plugga, och det gjorde jag. Jag har suttit fastklistrad vid skolböckerna nästan hela dagen och det var ett bra val. Det känns bättre nu iaf, fortfarande inte riktigt bra men bättre. Jag insåg också att deppandet gjorde det inte bättre utan jag såg till att se det som något positivt, vilket inte var det lättaste..

Jag tog en paus och åkte ut till Helena med Emilia också, där tände vi ljus, lämnade en ängel och tänkte på vår kära vän. Det är helt sinnessjukt att det har gått 11 månader, och jag saknar henne så otroligt mycket. Skönt att veta att hon har många som bryr sig iaf, och att hon fortfarande är älskad och ihågkommen av alla.

Efter mitt helenabesök åkte jag till körskolan och hade körlektion, min hjärna är lite överarbetad efter allt plugg så att tänka vem som kör först i korsningar var inte min starkaste sida. Men det orkar jag inte riktigt gråta över, jag har ju trots allt jordens skönaste körlärare som får mig på bättre humör. Nu är det dags att dejta böckerna igen, ta mig till tobbe och plugga mer matte och sen till min bästavän för ännu mer plugg, och imorgon gäller det! Tre prov, sen är det över. Jag får önska mig själv lycka till, det kan inte bli värre än att jag får IG, och det dör man väl inte av? Jag får sluta göra smågrejer så stora.

Adios kompisar

Bästa helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0