Sömn är överskattat

Pigg och glad? Ne inte här inte

Mötet gick bra, min hjärna blev lite omtumlad bara. Sen tog jag mig till Martin där mina m8s hängde, sen när det var dags för utgång så kunde inte artonåringen följa med.. Jobbigt att vara superstar

Väl ute så var det väl ganska kul, jag var trött och otaggad, men mina vänner fick mig lite gladare och med dom har man alltid kul. Mindre roligt var nattbussen där vi trängdes med millimetersavstånd från varandra. Och en mysig pizza nedanför oss vilket gjorde att folk fick mysa ännu mer. Tur som jag hade så satt jag på någon grej hela resan och hade det skönt, mindre skönt att jag fick gå hem från sjukhuset bara.. Och kom hem när mamma åt frukost, rutinerat

Efter tre timmars sömn så har jag nu hunnit ha körlektion och hängt på greken, nu kommer min kära vän maysmays och sen är det träning i Salem. Sen ska jag träffa trotsan, det bästa är att jag hinner inget av det här egentligen.. Men jaha det löser vi sen!

Läger imorgon och jag har ingen koll på nånting, skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0