Let me have you just one moment more

Hoppla

Klockan är halv två och jag har redan varit vaken i tre timmar, på en ledig lördag ! Stolt tjej. Jag har varit nere på stan och fixat med lite abbonnemang och inhandlat tre nya byxor. Och nu sitter jag på bussen påväg ner igen, det går snabbt här

I torsdags hade jag landsvägskörning i sex timmar, det gick faktist rätt bra förutom att jag fick sitta i samma bil som Åke i just de där sex timmarna... Men det löste sig! Kul hade jag iaf. Jag missade halva min träning och fick sen gympa medan de andra körde styrka, sen ville jag också köra styrka och var med i fem minuter och jag ändå träningsverk.. Biffen looo

Igår hade vi idrott och sprang runt som idioter, sen spelade jag och fredrik tvspel typ hela eftermiddagen. Efter en god grekmiddag så åkte jag till Sanna där vi firade Tova, roligt folk och jag skrattade som aldrig förr. När de gick ut tog jag mig till Oscar och dom där jag kollade idol och halvsov tills jag tog mig hem.

Spännande liv jag har va?? Inte riktigt. Ikväll blir det att äta på Asien Roxy och fira Anna och sen blir det sossekväll på strip!! Tagga satan. Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0