Krossa alla fönster

Godmorgon! Ligger i min säng med ett antal I-landsproblem, i några timmar har jag velat gå upp och fylla min vattenflaska för jag kan knappt andas, men jag har inte kommit så långt än.

Hela den här veckan har gått fort, fast jag har börjat skolan igen. Jag är jobbigt sjuk, sådär så att man stannar inte hemma från skolan men man får inte träna och blir aldrig frisk. Hatar sånt. I onsdags hade jag sleepover med Anki, Fidde och sidde, vi mös hemma hos sidde med hennes katter.

Igår var jag på hälsomässan, kollade på killar som körde poledancing och en söt tant som dansa zumba för sig själv och kunde ingenting. Efter det var det bara att fixa sig och sen till majsan för att fira henne. Kul kväll ! Hon överraskades med en strippa och lite annat, sen var det utgång i huvudstaden och vi hamnade på magenta. Det var kul men jag mådde så dåligt för att jag var sjuk så vi drog en hemgång vid tretiden. Cool dudes

Här kommer ännu ett ilandsproblem, jag har fortfarande inte klivit upp ut sängen. Men jag måste för min pappa fyller år imorgon OCH det är farsdag, så jag måste ge något åt farsgubben. Ångest delux<3 idag ska jag göra absolut ingenting tror jag. Förutom att hänga med gubbarna som ska fira min pappa. Men det räknas inte. Nej nu ska inte jag pladdra bort tiden, måste skaffa ett liv. Här kommer som vanligt lite bilder sen veckan

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0