Ja må han leva...

Världens älsta, men ändå världens grymmaste låt ( har jag insett sådär typ 8 år försent)

Where is the love- Black eyed peas


ja vad ska man säga.. hela dagen är åt tobbe i ära eller vad man ska säga!

Igår efter träningen åkte jag hem till familjen borg där jag anki oscar fredrik och tobbe hängde och firade honom vid tolvslaget, sen skulle vi kolla på skönheten och odjuret.. eller vi gjorde det men jag somnade efter en halv minuts tittande och vaknade i sluttexterna, alltid lika duktig på att vara vaken!

Idag har jag hunnit födelsedagslunchat på texas med maya mario och tobbe, sen hade jag körlektion som gick riktigt bra sa han! hade det varit uppkörning hade jag klarat det, yey. Nu är jaghemma och måste göra allting utom att sitta här vid datan! Snart blir det föräldramöte som jag laddar upp för psykiskt, hatar att prata med vuxna föräldrar när man bara är ledare. Sen blir det att föra hos martin morning och därefter upp till huvudstaden för att fira den nyblivna artonåringen! det blir nog bra.

Jag ska inte klaga på mitt höstlov tror jag, det enda jag saknar är min bästa vän. Och det var inte något litet, men ändå ! Puss på skinkorna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0