You're the reason I come home

Hej världen

Till och börja med vill jag säga grattis till min älskade mamma på mors dag! Hon är helt underbar och jag älskar henne över allt annat.


Igår var jag hos matilda där vi åt kebab med fredrik, sen chillade vi galet. Dom hoppade studsmatta och jag satt som en tönt och tittade på, sen drog Fredrik till en kompis och vi fick för oss att cykla till Maya i Östertälje, så det gjorde vi ! Där hamnade vi i hennes säng och det blev några timmars mys med bara snack, alltid lika skönt att bara snacka om allt och ingenting. Sen kom Fredrik och hämtade oss och jag åkte hem och sov.

Idag har jag knappt gjort nånting, vaknade vid tolvtiden utvilad och pigg, då satte jag mig och pluggade på vår nya altan på framsidan, och där satt jag till kanske sextiden. Sen lagade jag lite mat och satte mig igen. Jag satt alltså med mitt arbete i kanske 5, 6 timmar idag. Helt stört, och det var sjukt tråkigt också. Skönt att det äntligen är klart iaf ! Sen drog jag till matilda, vi fick sjuts till Östertälje, träffade Maya en sväng och hämtade cyklarna och cyklade hem dom. Då drog jag hem ett tag och skickade in arbetet och så, sen kom Oscar och hämtade upp mig så åkte vi till donken en sväng och sen till matilda och chillade.

Nu är klockan lite alldeles för mycket för att jag borde sitta här, har sovmorgon imorgon! Sen blir det till att fira världens bästa Maya som tar studenten!! och sen är det körkortsteori som gäller. Hurrayyy för mig

Nåväl, nattinatt i kattegatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0