you can count on me like 1,2,3

hej mina vänner

Nu har jag levt som kryckis i två dar och jag har redan tröttnat, skönt att det börjar kännas lite bättre iaf. Ingen tävling i helgen och det suger. Men skönt att jag inte kommer få spendera hela mitt liv med kryckor utan de kanske försvinner om några dar.

Igår var jag först i skolan, gjorde världens roligaste fall med kryckorna och höll på att avlida av skratt. Ingen var förvånad att jag kom med kryckor. Sen hämtade pappa mig, vi åt pannkakor och sen tog jag mig till Matilda. Där mös jag, hon, oscar och fredrik, vi var sjukt trötta men allmänt cp. Det slutade med att alla somnade medan vi typ pratade med varandra, så då la vi oss under täcket och däckade direkt. Imorse gick vi upp vid nio och åt frukost med snorreborre och freddie, sen drog dom till skolan och vi la oss och sov i tre timmar till... hur skönt? älskar att vara ledig

Nu är jag hemma och har fått tillbaka min iphone, därför sitter jag och laddar ner massa musik istället för att plugga. Inte braaa... sen ska jag träna tjejerna och därefter åker vi och kollar på linneas musikcafé, hon ska sjunga time of your life vilket var en låt som Helena älskade. Kommer nog bli jättebra.

Nu måste jag ta tag i livet, jallahejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0