torsdagsliv



Hejhopp, gårdagen gick alltså bra, skulle på prommis med tildis, slutade med att vi träffade dessa människor och mös på en klippa. Dom skulle på skiva och vi höll dom sällskap, fina människor det där. Idag hade vi nationella i engelska och det pissar jag på, kiss kiss. Sen kollade vi lite på när ettorna hade sin dansuppvisning, och på eftermiddagen var det matte som gällde! och jag var smart, och det gillade Dan.

Tränade tjejerna och sen själv, dock var jag sjuk så tiden spenderades på plugg istället. Skönt att få något gjort iallafall, nu ska jag bege mig hem till min allra bästa för att sova där, tror även att orre och fredde kommer. Imorgon är det school igen, kiss kiss.

För alla som har tråkigt så kan man ju sätta sig och heja på vår svenska popidol som vill bli populär, eric saade. han sjunger iaf det, han är snygg inget annat. Sjunga kan han inte göra. Heja sverige som väljer ut sämsta låtarna ♥. Jag lärde mig iaf något nytt idag, jag visste inte att han och molly sandén var tillsammans, ballt vaaa? eller kanske inte.

Ha det praaaaaaaaa hajdohajdo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0