oh fuckaa

fick precis reda på att jag ska jobba imorgon.. men vi taggar inte om för det!!

Jag känner mig oerhört hurtig som var ute och sprang och körde styrka, mina ben vek sig tillslut och jag kunde inte gå. Jag har hunnut mycket på lite tid, efter att jag sprungit så gick jag till matilda och hämtade kläder, sen ner till stan och lämna mobilen, unnade mig en glass( för det äter jag ju aldrig) och sen så hämtade oscar upp mig, åkte på lite äventyr för att lämna av emilia innan bussen och sen åkte jag hem. Nu sitter jag här och ska byta om, sen hem till tove för middag, sen får vi se om vi stannar där eller om vi åker till oscar eller hur vi gör. Sen blir det iallafall destination - Stockholm! och lite sömn.. hejaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0