living on the edge

hej gott folk

Gårdagen blev inte riktigt som tänkt, men jag ska inte klaga ! jag ska nog leva på att vara sjutton framöver iallafall. Först blev det middag på Barolo med massa skönt folk, och sen drog vi till 550. Fick iallafall sjuts hem och var hemma tidigt och bra så jag ska inte klaga! livserfarenhet kallas det

Imorse var det tidig uppgång och iväg till Lidingö för tävling. Tjejerna gjorde jättebra ifrån sig och det ledde till två silvermedaljer!! ett i fristående och ett i hopp. Ett riktigt bra avslut på terminen, dom är bäst.

Nu sitter jag här nyduschad vid datan och ska snart bli hämtad av fredrik för att äta kebab hos Matilda, mummsss!

Men först kommer de få bilder jag har sen idag och igår, enjoy





Kommentarer
Postat av: minna

hahahahaha åh hjärtat!! du är så sämst <3<3

2011-05-29 @ 15:30:51
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0