jag fastnar bara mer och mer för något som är så vackert men så svårt att nå

hej mina kära vänner

Det är torsdag och jag är tröttare än någonsin, det har blivit några kvällar nu då jag har suttit uppe till tvåtiden och pluggat. Inte bra linda.. inte bra

Imorse krigade jag mig upp för att gå på en värdelös svenskalektion vid halv nio. Jag kom dit, och sen fanns det inget mer viktigt att göra och jag var ledig fram till halv ett, VÄRT att kliva upp då. usch bajs

Vi pluggade iaf matte under håltimmen, sen hade vi tre timmar matte hela eftermiddagen, och jag fattade ingenting. Sen var det barngympa och därefter fick jag sjuts hem till Oscar. Där satt jag, tildvard, freddie och tobias och pluggade, duktiga som vi är!! Nu är jag hemma och jag ska göra mitt bästa för att kunna plugga massa ikväll igen, har iaf lämnat in ett arbete till idag! bara några kvar nu

Imorgon blir det 4 timmar nationella i matte B, TJOHO ♥ Därefter vet jag inte vart livet leder, men på kvällen ska iallafall världens bästa kines firas!! ett stort grattis till min kära vän.

Nu ska jag fortsätta plugga och lyssna på världens mysigaste låt, helt värt att lyssna på den



godnatt kära vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0