I'm gonna save the world tonight...?

Inte för att jag har tänkt på det men vi överlevde det som skulle bli jordens undergång! oh happy day
Det skulle tydligen ske en jordbävning som skulle börja på nya zeeland som skulledra med hela världen, och detta skulle ske kl. 18, vilket har redan varit i nya zeeland så livet är lugnt!

Jag är hemma från tävlingen, efter en bilresa som skulle ta 45 minuter som istället tog 2 timmar så var vi tillslut i järfälla. De förtränade på friståendet och sen gick vi och åt pizzaaaaa, hur gott som helst. Sen gick vi tillbaka till skolan och mötte Emil. Jag, Sanna och Kines gick hem till honom och chillade lite. Sen chilla vi galet och sov.

Idag var det tävling som gällde, eller läktaren för min del. Man fick ju psykbryt på att inte få tävla när alla andra gjorde det... det gick inte så jättebra för oss, varven såg bra ut men poängen blev låga så det blir nog ingen final. Sen checkade vi ut, kollade lite mer på träningen och åkte hem. Där stressade jag sönder och tog bussen till Minna där jag är nu. Jag, minna, tildis, anki och micho ska laga god mat och sen får vi se vart kvällen leder.

Som slutkläm på att jag är så lycklig så vill jag bara säga:

MIN KRYCKMONGOTID ÄR ÖVER!!! nu dissar jag kryckorna

Minna är sämst och facerapade sig själv omedvetet.... hahahahahahahah

Världens bästa vän


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0