6 månader, snälla låt det inte bli fler

Ett helt halvår utan min solstråle, jag förstår inte. Idag har jag tänkt extra mycket på dig, och det ger mig bara ett leende på läpparna för du kan inte göra annat än att få mig att bli glad. Jag skulle kunna göra allt i världen för att få dig tillbaka men det är så skönt att du fortfarande finns hos mig på något sätt och det kommer ...du alltid att göra. För inte så länge sen så var du med i min dröm, jag var på någon fest och jag går ner för trappen och där står du. Jag tror jag aldrig har varit så lycklig i hela mitt liv, vi stog och kramades i flera minuter och det var som att du hade varit bortrest i ett halvår och vi hade så mycket att säga, och självklart så var vi tvungna att ta tusentals dubbelhake bilder. Allt kändes så vanligt, jag fick dig tillbaka för en stund.

Du är helt jävla grym och jag hoppas du vet det
All kärlek till dig min vän ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0