tjoooooooooo bre

Veckan har varit bra, hur skön som helst. Har hittat på lite allt möjligt, nu är det helg och jag lever livet. Eller ja, jag är lycklig över att ha helg iaf! Igår blev det först myskväll med step up filmerna hos Matilda med henne och Emilia, sen åkte jag och Emilia till Fredrik där vi spelade buzz hela natten med orresnorre och kalle kalas. Kulkul, kom hem halv fem och somnade direkt.

Idag har vi varit på medborgardagen i stadshuset och gympatjejerna hade uppvisning, vi ledare var även med och visade upp lite. Jag har nog aldrig kört så fula flickisar i mitt liv... Sen åkte vi och tränade i hölö, träffade på mattias och viggi och dom som hade match, sen blev det att åka i biltvätten och därefter hem. Nu har jag ätit och tildis kom precis så snart drar vi till jullan och där blir kvällen vad vi gör den till. Sen kan jag inte säga mer! Hör av mig mer imorgon, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0