En bild säger mer än tusen ord



Det här var min sysselsättning imorse! Fixa med massor av foton och sätta in dom i ramar. Nu är det fint igen !

Det var några dagar sen jag skrev... I onsdags var jag alltså på axa dagen och passade ungar och sen åkte jag och tränade i salem. Man var ju lagom trött efter när jag åkte till fia. Där gjorde vi smoothies, mös och jag somnade som vanligt! Efter ganska många timmar sömn så blev det att åka in till stan, äta nancys med frida och sen hem till Anki där vi samlades sju tjejer och gjorde smörgåstårta som blev ganska så kladdig, god och ful! Efter det var det dags att åka hem, var även hos matilda på kvällen och mös och sen ner till stan där jag mötte upp niklas och vi drog hem till honom och åt bullar och snacka skit. Trevligt trevligt.


I fredags var det käka gott som gällde ! Först åkte jag och matilda ner till stan för att äta på indisk resturang till lunch, fick oss ett äventyr när stopknappen inte ville funka på bussen och vi åkte gyr stationer för långt och fick gå tillbaka! Gott var det iaf. Sen blev det att äta meltons till middag med min familj och matilda, hon hade fått det i present. Snacka om att man var mätt efter ! På kvällen var jag, Frida och Anki hos matilda och mös. Kollade på the social network och jag sov som vanligt...

Igår vaknade jag upp senare en vad jag hade tänkt mig. Åkte till Ikea och köpte lite saker, t.ex ramarna på bilden där uppe, lite tyger och förvaringslådor. Köpte även en klädrulle till matilda för att den hette "bästis", hoppas hon blev glad.. haha. Hetsade här hemma med att välja kläder och fixa, sen till tildis för att tjocka i mig tacos till middag. Sen fixade vi oss och drog vidare till Nordan där han skulle firas ! Hade det galet roligt hos honom, särskilt med "sugleken" där man suger på ett kort och skickar runt! Vid tolvtiden stack vi för att dra till 550, efter att ha stått i kö i en halvtimme så orkade inte folk stå längre så vi drog till kebaben. Därefter vidare till texas för att ta en drink, och sist men inte minst Olearys. Sen slutade kvällen med att jag fick sjuts hem , men inte somnade jag. För jag är äckligt förkyld och låg vaken till sex imorse.. Vaknade nio och pysslade med fotona, åkte till träningen och kollade på och nu är jag hemma igen! Ska plugga lite, och sen ska jag träffa min saknade vän Sandra ! henne har man inte varit med på ett halvår kanske, ska bli kul! Nu ska jag låta er anteckna min otroligt intressanta vecka så hörs vi sen. Pussssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0