at tildis

wazzup tha gangsta blogg? ingenting verkar det som..

Nu har jag bosatt mig hos tildis för en vecka! Kom nyss hem och så har hon lagat mat och städat huset åt oss... hur bra är inte hon?
I fredags började kvällen med att jag och tildvard var hemma hos henne och kollade fanten 2 i några timmar. så galet rolig ! sen blev det att fixa sig och dra till Simon där det väntades partay, dock var inte vi åtta tjejer som var där särskilt taggade så vi stack ganska tidigt. När vi dragit så insåg vi att kvällen inte borde vara slut än, klockan var ju bara tolv. Så jag Matilda Maja och Anki spårade lite, jag gjorde en cover på fanten 2 (film finns på facebook) Sen spårade vi ur med att sno vägskyltar och lämna dom på josefs tomt och allt vad vi gjorde. Busiga tjejer.. Sen blev det hemväg och en impulspromenad på två timmar runtom i brunnsäng, trevligttrevligt ! Kom hem vid femtiden och somnade direkt
I lördags var det feting chill dag, gjorde INGENTING.. jo jag gjorde smoothie som fika med tildis. Sen packade jag mina fyra väskor och begav mig till matilda, där lagade vi carbonara och hade en grym tjejkväll med Matilda, Frida, Sofia och Elin! Senare på kvällen kom Orreborrelingonsnorre och höll oss sällskap i några timmar.. somnade vid sextiden lagom trött.. !
Vaknade vid tio och sov alltså i fyra timmar, sen åkte vi till hallen och tränade tjejerna och sen tränade jag själv. Det var min helg ! nu ska jag duscha så ska vi mysamys framför tv:n hela kvällen ! Ha det bra mina vänner så hör jag av mig när jag inte har ett liv...... heddååååå love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0