yomakaflow

ÄNTLIGEN ÄR VÄRLDENS TRÅKIGASTE TEORIKURSER SLUT!!!!! Love ma life

Hade sista idag, igår hade vi teorikurs och idag hade vi garageträning och sluttest. Jag är lycklig

Annars går det bra på jobbet, sover typ igenom dagarna och byter blöja resten av tiden. Nej men det är väl skönt, bortsett från tiden då klockan ringer på morgonen...

Idag har jag varit på stan och köpt lite presenter till min bror som fyller år imorgon, snäll som jag är liksom! Sen hade jag teorilektion och därefter fikade jag med mina bruds. nu är jag hemma, tröttare än någonsin och ska snart dejta kudde, INNAN klockan ens är tolv. Det har inte hänt på minst en månad, stolt tjej! Imorgon blir det jobb, sen stockholm upp till orres jobb och sen förhoppningsvis tacokväll och urfuckning på kvällen, men vi får se!

Här kommer lite bilder sen vår boothcamp träning, riktiga militärer!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0