we might not get tomorrow

godmorgon!

Det är söndag och det regnar.. vad hände?

I fredags var jag iallafall hos Anki och mös med några av tjejerna, trots hennes mensvärk, haha. Sen tog vi oss ner till stan till hugo, där var jag inte så länge tills oscar hämtade mig och vi åkte till honom och chillade. Jag var så sjukt trött och åkte hem vid halv två tiden. Igår var jag och tildis på stan, sen firade vi elin, sen chillade jag hos snorretheman som hjälpte mig plugga, sen blev det att stressa hem och fixa mig och därefter ut till frida som firade sin födelsedag. Vi åt, snackade och vissa taggade, medan vissa chillade. Åkte in till stan vid elva, då åkte jag minna, maja och olli till någon tim och chillade. Eller dom taggade, men jag chillade.. än en gång. Var så sjukt trött och åkte hem vid ett-tiden.

Nu är det morgon och jag har fixat med massa bilder och filmer på tjejerna, snart ska jag ta mig ut till nykvarn för att hämta en släpvagn, därefter köpa mat och fixa med redskap. Sen möter vi upp tjejerna på sydpoolen så ska dom vara pirater och ha en dans och gympauppvisning, därefter ska vi hem till matilda och ha gympaavslutning! det blir nog bra det.

allt för mig typ


dom är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0