Världens bästa tjejer

I livet har vi både medgångar och motgångar. Igår var det helt klart en dag med motgångar, men det hindrade inte mig från att ha kul. Hade uppvisning med tjejerna på sydpoolen och var där hela dagen, och på kvällen hade vi en jättemysig avslutning hos Matilda med allihopa. Resterande kväll var mysig och bjöd på ett och annat.

Gick upp vid kvart över sju imorse, bussen gick halv åtta. Sen har jag jobbat på dagiset hela dagen, riktigt roligt faktist. Men man är ju ganska trött nu om man säger så.. Men jag överlever! Snart ska jag ta mig till körteorin och sen får vi se vad kvällen bjuder på. Hör av mig ikväll eller någon annan gång, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0