heddå dagis

Imorgon är det sista dagen på mitt jobb, kommer bli så sjukt skönt, men ändå tråkigt. För även om det kan vara segt, så ska jag inte klaga. Jag kan ha bland de bästa jobben, leka med barn... Och det bästa är att jag är så lat att man skulle kunna tro att jag är dagisbarn istället för fröken. Det jag har gjort de här veckorna är precis det barnen gjort. Lekt med lego, lekt i sandlådan, gungat, kört kurragömma, pussla och allt annat roligt. Det bästa har nog varit när jag lekt med ett barn som gått därifrån, och jag har suttit kvar och lekt ensam i typ en timme. Haha bra där. Idag så låg jag själv i vilorummet och lyssnade på saltkråkan och lotta på bråkmakargatan på ljudbok i typ en timme...

Hur som helst så kommer jag faktist sakna dom där knattarna. Jag har samlat på mig lite grejer under tiden jag jobbat, så som pärlplattor, armband och så har jag fått ungefär 20 teckningar av barnen. Och lite bilder har jag fått med under tiden jag jobbat, så här kommer dom!









Nu har vi bilder så det räcker och blir över. Hejdå dagis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0