kioskmongo

just nu sitter jag i min lilla kiosk ute på golfbanan, det spöregnar och det är precis som jag vill ha det. Då får jag sitta här i min ensamhet med en glass i handen, en data framför mig, musik i högtalarna och göra ingenting och ändå få pengar för det. Man ska ju inte klaga. Sen skulle det inte vara fel med lite sällskap av någon rolig, så o någon ensam liten själ har lust att äta korv så är man välkommen!

Kanske borde planera mitt och matildas projektarbete lite nu när man ändå har tid över, får lite ångest över att jag inte har gjort så mycket än. Vi ska ha ett gympaläger på vacksta i fyra dagar, kanske dags att börja fixa lite.Eller så kan jag sätta mig och rensa mina 40 000 bilder på datan.. lär ju ta ett tag. Förresten är alla pengar betalda och allt är fixat till Ayia napa! om 41 dagar så drar vi, fackout hela veckan lång

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och typ.. chilla lite till

Hajdo friends


Jag är inte värsta justin bieber-fanet, men här är han faktist riktigt gullig, och hans röst ska man inte klaga på. Man vill ju bara äta upp honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0