Himlens finaste ängel fyller 18 år

Jag har en vän som äger den här dagen. Inte vem som helst utan världens finaste, underbaraste, en otroligt blåögd och den mest fantastiska vännen man faktiskt kan ha. Jag ångrar att jag aldrig fick säga allt det här till dig, hur bra du faktiskt är… och du ska bara veta hur otroligt saknad du är, jag vill inget hellre än att du ska komma tillbaka. Det är din stora dag idag, den dagen du väntat på så länge och jag vet att du hade firat den på allra bästa sätt, men nu får du göra det någon annanstans och inte här med oss. Idag var vi ute ett gäng i Tveta och grattade dig med kladdkaka och Cola, dina favoriter. Jag hoppas att du var där omkring då, så du kunde känna vår kärlek och saknad.

Så grattis min älskade Helena på din stora dag

Vi ses så småningom, det vet jag

Jag älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0