häj

wazzup wazzup wanna party wazzup?

Kan vara det bästa smset jag fått i mitt livs historia, för det var seriöst också. Hahahah

Hej världen

Gårdagen hade sina ups and downs, hela kvällen bestod av tårar, men ändå så mycket kärlek. Jag ångrar inte att vi åkte ut till Tveta och satte oss och mös, lyssnade på hennes favoritlåtar och satt och snackade . När vi varit där åkte jag matilda oscar och fredrik ut till Sofia i Bastmora där hon jobbar på ett läger, vi chillade och snackade med henne och sen åkte hem ganska tidigt.

Idag har jag varit på torekällberget med barnen, vi gick dit, kollade på djur och åt glass och gick tillbaka. Sen chillade vi galet på dagis, det var inte många barn. Och mellan tre och fem så skulle det bara vara ett barn kvar och då tänkte jag och Andrea att om vi skickar hem henne för att leka med något annat barn vid tre så får vi dra hem tidigare, sagt och gjort. Så vi fick sluta tidigare, busiga som vi var och tvingade på några barn att leka med varandra. Därefter gick jag på stan, köpte ett par vinröda converse och sen hade vi träning med tjejerna. Jag och en av tjejerna var dom enda som sprang hela vägen från Slussen till mälarbadet (stolt som tuppen), sen mötte vi upp fler tjejer och badade lite och gympade i vattnet och på gräset. Efter det blev det en sväng förbi Nois och köpa mat med freddie och tildis, så åkte vi hem till henne och åt och chillade. Och nu är jag hemma otroligt tidigt, vid tio. Vet inte riktigt vad jag ska göra, borde egentligen sova, men vem orkar det?

Har glömt berätta om lördagen förresten, rolig kväll faktist. Först var vi hos Bea, sen gick vi och hälsade på vår gympakompis som hade fest, 95or in my heart <3 hahaha. kul var det, fackout med affe,martin, marcus och mario blandannat, cpkillar. I söndags jobbade jag hela dagen och sen chillade vi först hos johanna, sen på en brygga och mös, sen hälsade vi på sofia och sen åt vi maxmat och hem till johanna igen för att kolla film, och jag somnade. Mycket på en kväll, men kul var det.

Nu har jag sagt allt jag vill säga, sist men inte minst vill jag säga att jag har världens bästa vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0