you only live once

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej min kära älskade underbara fina töntiga mobbade och absolut världens bästa blogg. HEHE bra start

Jag kan vara sveriges trögaste ibland.. särskilt idag. Men jag är bajströg på att skriva här iaf, hur som helst. I fredags förra veckan firade vi Sofia, en rolig kväll som bjöd på mycket. Åland var mysigt och bra, inte det bästa vädret eller fisket men annars var det som det alltid är, men det var skönt att komma hem efter några dar iallafall. De senaste dagarna har ja gjort allt möjligt på, i tisdags när jag kom hem var jag först hos olli sen hos olof och där dygnade jag nästan, kom hem vid halv sju, gick upp halv åtta och jobbade en hel dag, i onsdags var jag trög som ett as, men tog mig hem till olli efter många om och men. Där mös vi ett tag, tänkte fucka ur igen men det orkade vi inte, åkte hem till matilda med orre och maya, men jag och tildis somnade så dom åkte. Igår var jag ledig och tog det lugnt hela dagen, åt nancys med tjejerna, gick på stan och köpte lite nödvändiga saker och en assnygg blus eller skjorta eller vad det är! Sen åkte jag matilda frida sofia och anko hem till tildis och åt tacos och mös. Sen kom olli och började vi köra, åkte hem till martin där det blev en hejdundrans kväll, iaf för mig. Nu har jag ingen mobil, har sovit en timme, mår som ett as och är allmänt lycklig på livet. Hur ska jag orka napa? kommer avlida lite rejält.

Får besök i kiosken lite senare tack och lov, sen måste jag fixa vackstalägret, oväntat.. det enda man gör nu för tiden. Och nu är det inte långt kvar, på måndag drar viii! Yeyyeyeyyeyeyeey 

Vad händer.. nu när jag satt här i kiosken så kom ett psykfall som satt på samma buss imorse, han frågade hur gammal jag var och om jag var singel, sen så kom han in i kiosken, slår min chef och det blir fajt mellan tre män, en kvinna och han.. ? Han sparkar in grus i kiosken på oss och nu har polisen tagit honom och jag har blivit vittne... what the fuck? jag borde få lönehöjning...

Bilder sen de senaste dagarna typ.... hehe
 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0