this time for africa

hejdär

Gårdagen gick snabbt, först var jag på kansliet och fixade, sen på stan med minna. Letade efter bikini, jeans och skor, fick med mig ett par nya short hem. Bra! Sen åkte jag hem till Orre och sov i några timmar, därefter tog jag mig till Barolo där vi mös med tjejerna och sen hem till Emelies nya lägenhet ( som var hennes gamla) men iaf! Sen kom min snela kompis och hämtade upp mig och jag åkte hem och sov.

Nu har jag varit ute och sprungit, fast med min håll och kramp så blev det inte så mycket springa, typ 50/50 spring och gå. Hursomhelst! Nu ska jag hoppa i ett bad, sen dricka lite smoothie och därefter åker jag till skärholmen med Oscari och Johanna, hoppas på bättre tur idag med att hitta det jag behöver!

Han tror han är något


Mys på barollo med mina fina tjejer+ lucceboi



sooo long suckers xF


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0