HARRY P

Mycket har hänt de senaste dagarna, men det berättar jag mer om en annan gång

Idag fyller min älskade mamma år och jag vill gratta henne. Grattis ! ♥
Vi har varit ute på picknick för hon droppade kryckorna igår efter typ två och en halv månads användande, och sen har jag varit duktig och lagat mat och bakat efterätt, och köpt hennes nya favoritskiva, känner mig för en gångs skull som en duktig dotter.

Men slutsnackat om det, nu gäller det, this is it. Det är dags för ... HARRY P!!!!!! jag är lyckligare än någonsin, jag är förväntansfull, jag är så nyfiken men samtidigt så vill jag inte att det ska vara slutet. Aldrig mer kommer man sitta och vänta på en ny film och tänka på vad som händer i nästa. Nu kommer vi ha alla filmer och man får bara kolla på samma om och om igen. Dock tröttnar man aldrig, det är helt otroligt vad bra det är. Herregud säger jag bara

Det kanske låter astöntigt men helt seriöst, harry p är bäst. Så nu ska jag gå och vara lyckligast i världen och få se på ännu en av världens bästa filmer, och efter att ha sett behind the scenes på den här filmen så har jag insett att den kan inte vara dålig.

jag hoppas ni är avundsjuka för det skulle jag vara´

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0