Dunkande hjärtan klockan kvart över fem

Hallå mina vänner

Ännu en helg har gått och det är nu Juli, mindre än en månad kvar till Ayia napa och knappt något mer jobb för mig den här sommaren. Jag är lycklig

I fredags var min sista dag på jobbet, jag hade bakat kladdkaka och dom som jobbade där hade bakat sockerkaka så det blev mycket fika! så fick jag även lite presenter och kort som tack för att jag jobbade där, gulligt av dom! Åt lite thaimat och drog mig vidare till Pershagen där vi mös hos Filip med massa coola snubbar.

Förresten har jag köpt en ny kamera! som jag och matilda fyllde direkt med dubbelhakebilder som tyvärr har visats för Andreas och några då jag glömde den i hans bil.. YES

I Lördags så gick dagen rätt snabbt, hade tänkt spela minigolf men det hann vi inte med.. Åkte ner till stan med Matilda och Johanna och köpte present till vår kära Olli, sen mötte vi mizi, steffe och trotzan och chillade med dom. Sofia åkte med hem till mig och vi satt och lökade tills vi insåg att vi skulle fixa oss. Hos Olivia så drack vi lite bål och var sociala med släkt och vänner. Sen begav jag och Sofia oss till gnesta, där vi var tvugna att ta en promenad på EN TIMME för att komma till Camilla dit vi skulle. Där hade hon lite sommarfest och massa folk var där, jag var dock inte den mest taggade tjejen på jorden, men hade kul med alla hockeykillar och sofia. Åkte hem vid ett tiden tror jag, åt lite max med ågren och nathalie, tog dock bara hamburgaren så lämnade jag pommes och cola på mitt skrivbord... och det ligger fortfarande kvar här brevid.. fräscht

Idag har jag varit lite hurtig faktist, var ute och sprang i 50 minuter, sen strechade jag och ramlade förbi ett träd rakt in i ett elstängsel och ner i en hage och låg där på rygg och hoppades att någon filmade, för det var nog bland det roligaste jag gjort i mitt liv. Men tyvärr var ingen där och jag låg och skrattade för mig själv, sen tog jag mig till matilda, sen till oscar och så åkte vi ut till Sofia och åt middag ( och jag har fortfarande på mig träningskläder och springskor och har inte duschat) fräsch tjej. Sen åkte vi hem och duschade, blev upphämtade av oscar och fredrik, hämtade johanna och matilda och så åkte vi ner till en brygga vid udden och satt och spelade kort, lyssnade musik och åt massa gott. Efter det åkte vi bara hem och nu sitter jag här.

Jag har fått en ny favorit som jag inte fastnat för så mycket tidigare, men nu har hon slagit till med många bra låtar, nämligen Veronica Maggio. Här är några av mina favoriter

Snälla bli min


Inga kläder


Välkommen in


Jag kommer


Här kommer de få bilder jag har sen gårdagen



puss och kjaaam



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0