live the life you love to live

tjolahopp

Idag är jag glad men sur. Sur över att jag fick två g idag, visserligen var ett av dom g+. Men jag är defenetivt inte värd ett g+ på min matrapport. Och jag har knappt fått några g:n i mitt liv.. man lackar ju.. på mig själv alltså! Sen har jag ont i magen och bröstet också och så har min platttång gett upp och inte vill leva längre. Och jag måste än en gång plugga.

Det som får mig glad är att det var god mat i skolan, jag åt god nancysmat och planerade inför imorgon då jag ska få träffa mina älskade gympatjejer igen ! Det är nog det bästa, om inte att sofia är hemma!! så otroligt glad, har saknat henne som en galning.
 
Den här texten som är på bilden nedanför vill jag nog ha i mitt rum på en vägghylla, skulle nog sitta fint!



Lycka är olika för de flesta, för mig är det allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0