söndagsgympa

Gårdagen var mys, efter att ha varit hos matilda hela dagen så drog jag och fia hem till mig och åt och duscgade, sen var vi tillbaka igen. Då kom även frida och vi busade lite, sen kom även christian och kevin, då somnade jag i soffan och låg och pratade i sömnen och gav dom andra underhållning. Vid två, tretiden så kände jag mig tvungen att dra hem. Dagen har bestått av inget mindre än gympa, från tolv till kvart över sex. Först tränade jag mina satellittjejer i två timmar, sen plutobarnen i två timmar och därefter egen träning i två timmar och en kvart. (kände att jag verkligen var tvungen att nämna det där med att det var en kvart till också) men det var jag faktist, för på den kvarten så blev jag förlamad av mitt strechande, kommer inte kunna gå imorgon, vi kör på kinesgympa vi. Nu blir det sängen! natti kompisar

Min älskade sofia och jag hos tove i fredags


Dagen efter kvällen innan, vatten och melon på lördagmorgonen ♥


oj det var många kort som fanns sen helgen.. haha. nåväl nöj er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0