Skolan

Sitter i skolan och ska göra något värdelöst engelskaarbete, imorse fick jag stressa så galet mycket. Springa till bussen i klackskor (inte så höga men ändå) och så var det snöigt och halt. Hittade inte busskortet så jag fick skicka smsbiljett och direkt när jag sätter mig på bussen och öppnar väskan så finns busskortet där. 18 kr i onödan. Nu har jag iallafall fått med mig minna, anki och frida på mitt nyttighetslöfte. Men vi bestämde oss för att börja med att ha det fram till sommarlovets början så får man se om man vill fortsätta till jul.

Nu ska jag börja jobba och sen be och böna för att få sluta två, skulle inte sitta fel. Jag är ledig imorgon, vilken lycka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0