saturday night

Gårdagen var bra. En underbar kväll med alla tjejer hos julia med god mat, drinkar och dans! När hon och Maja drog ut på krogen så åkte vi andra tjejer till Isa där vi var i kanske en halvtimme. Efter en lång väntan på bussen skulle vi sedan ta oss hemåt, men sen på bussen påväg hem så beslutade jag och matilda oss för att åka till kevin istället. Så han, rillo, jag och matilda åkte hem till honom och såg på paranormal activity. Jag blundade mestadels. Sen fick vi sällskap av micho och sofia också. Det blev en till film efter det, stick it. Och sen var det dags för hemfärd, och det var nog bland den obehagligaste promenaden någonsin. När jag skulle hem vid fyratiden efter att ha sett den filmen.

Inte nog med det utan väl hemma när jag skulle låsa upp ytterdörren så känner jag hur någon tar dag i handtagen från insidan när jag drar i det från utsidan och när jag öppnar dörren står mamma där och tänkte låsa upp för mig. Och i filmen så finns det ett klipp där de visar hur dörren på natten rör sig, hur den öppnas lite och sen dras tillbaka. Tror ni inte då att när jag tvättar bort sminket i badrummet så ser jag i ögonvrån hur dörren öppnas lite, och så tittar jag dit. Då står pappa där, och så stänger han igen. Jag höll seriöst på att bajsa på mig! Nu är det pluggdag hela dagen, tjoho. Jag har åtminstone gjort lite hittils, men det är mycket kvar att göra. Imorgon börjar skolan, yeah. eller inte.

Här kommer de värdelösa bilderna jag har sedan kvällen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0