positiv energi



Idag är jag mycket gladare än igår. Det har väl sina anledningar, t.ex att jag fick mvg i småföretagande trots att jag inte hade gjort huvuduppgiften som var att göra ett eget företag. Sen gick träningen jättebra och jag fick träffa alla mina underbara gympatjejer igen och dom var jätteduktiga! På min egen träning gav jag gärnet och det kändes både bra och det var kul! tills jag blev trött.. haha

Om ca 2 veckor åker jag, Matilda, Emilia och Anna till Arvika och tävlar med våra 20 tjejer. Dom ska kvala och kommer dom till final så blir det att åka till Ängelholm i April! hur kul som helst. Det är så roligt att åka iväg och sova borta med tjejerna. Så det blir nog asbra!

Mina tjejer är fantastiska


Okej...

Jag skrev det där för en kvart sen ungefär och min positiva energi är borta.. haha. Min data la av när jag precis skulle lägga ut inlägget, och sen ska jag måla naglarna och tänker inte på vad jag gör så jag går runt och bär mitt öppnade nagellack upp och ner. Så nu är det rödbruna fläckar överallt i mitt rum. T.ex på mina vita ryggkuddar... åh så bra jag är.

Hejdå från en mindre glad tjej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0