nytt år, nya möjligheter

tjosan i trosan

för att sammanfatta min gårdag så kan jag säga att den var bra, vissa saker kunde gått bättre men jag hade roligt ! jag kunde mått bättre idag men sånt får man väl ta. Jag gillar inte idioter som tycker om att förstöra, jag fick byta strumpbyxor ett antal gånger. Jag hade ingen aning om när tolvslaget var men jag var iallafall fortfarande igång på maren så det får duga. Jag firade faktist tolvslaget två gånger, en gång vid tretiden på klaffbron där vi öppnade min champanje.

Bra kväll iaf! Nu har jag tittat på Patrik 1.5 och håller på att slockna. Hoppas man mår bättre imorgon

Jag kommer sakna min älskade fizi som reser till thailandet imorgon och kommer inte hem förrän om sexton dagar. Korvis på henne.

Här är en bild från igår! Lite mer cola och sen blir det sängen, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0