jag har gått för långt, kan inte sluta gå



Hej mina vänner!

Igår kväll var jag cool och hängde hos Matilda. Vi åt, snacka skit och sov. Efter att ha sovit några timmar hos henne bestämde jag mig för att traska hemåt. Somnade hemma vid ett och vaknade vid tolvtiden. Nu har jag nog sovit ut! 

Nu blir det att gå till tildis igen, därefter vet jag inte. Om det blir att skaka rumpa eller ha en filmkväll, har lite ångest över beslutet. Vi får väl se. Hatar beslutsångest!

Jag är 2cool4school och orkar aldrig plugga, får väl sota för det senare. Snart kommen min fin fizi hem, som jag längtar! Och imorgon börjar gympan, jag längtar sönder. 

 

Kommentarer
Postat av: minna

as snygg bild linda!

2011-01-16 @ 20:11:51
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0