raise your glass



Fail, det visade sig vara en riktig bomb sen också, älska att någon har ett sånt liv som vill förstöra andras


Det är fredag och jag har ingen tid att sitta här, ändå gör jag det såklart. Igår gjordes mycket, tror jag iaf. Först var det skola, på håltimmen åkte vi till nancys och åt världens näst godaste mat, varm pasta med kycklingcurry. Därefter var det tre timmar matte som gällde, lite middag på skolan och det var hamburgare så det satt bra. Sen blev det att träna tjejerna, men nycklarna var borta så vi fick inte tag på några redskap och dom åker till arvika och tävlar nästa helg så det passade inte så bra, men det löste sig efter att jag tänkte om lite. 

Därefter skulle jag träna själv, men med min träningsverk i rumpan som jag har sen bamsegympan och cirkelfysen så kunde jag knappt gå så det blev att bara snacka med fedde och kolla på när dom andra slet på styrkan. Men jag körde iallafall lite pilates! Sen var det att åka hem en snabbis och därefter ut till vackstas nattfotboll där kvällen spenderades. Kom hem runt halv tre och då var det bara sova på schemat

Det var det imorse också, gick upp 20 minuter innan bussen gick och satte på mig kläder, orkade inte mer än så. Vi hade idrott och svenska sen hem igen. Nu har jag dushat och ska packa lite grejer! Ikväll blir det att äta världens godaste mat ( det var därför jag inte kunde säga att nancysmaten var det) för det blir att äta mig fet på asian roxy, en thairesturang. Min mage kurrar efter friterade räkor!!! Vi ska alltså fira emilia på middagen, sen hem till tove och föra och därefter till saltskog där daffy har 18årsfest i någon lokal. Hoppas på en superkväll!

ha det bra allesammans ♥


Bilder sen nattfotbollen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0