friskis is the shit

hei!

för att göra en uppdatering på min och matildas träning så går det faktist riktigt bra! på åtta dagar har vi tränat sex gånger! vi gjorde ett pass idag som var riktigt jobbigt och det är så man vill ha det. Jag gillar friskis!

förövrigt så har jag pratat med anna idag, våra tjejer ska åka iväg och tävla igen. På rikscupen UT. Så först ska de kvala i Arvika den 5:e februari, och då blir det att sova borta en helg. Och om de kommer till final blir det att åka ner till skåne, till ängelholm och tävla ! Jag är supertaggad på att åka bort med dom igen eftersom Gotlandsresan blev så lyckad . 

jag bjuder på sommarbild eftersom jag saknar sommaren så galet mycket !


Ps. Jag saknar min fia som ligger och solar i thailandet hela dagarna också. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0