celebration

hejjjj kompisar
Igår åt jag mig proppmätt på bara förrätten på asian roxy så det blev ingen varmrätt eller efterrätt, det var buffe. Sen åkte vi till tove där vi förade lite snabbt, eller väldigt snabbt och gick sedan till daffys fest där det var fullt med folk. Kul att träffa alla möjliga men det dröjde inte länge förrän vi drog igen. jag och tildis gick från festen, mötte upp rasmus, åkte ner till centralen men tog bussen tillbaka upp igen. fortsatte festa ett tag till och sen mötte jag och maja anki. Därefter blev det hemfärd och sussa kudde
Kul att jag inte är som alla andra, medan vissa vaknar med en kille brevid och undrar : vad fan hände igår? så vaknar jag upp med majs överallt i sängen och på mig. Jag hade tydligen bestämt mig för att äta lite fyllekäk igår kväll men somnade visst under ätandet. Det blev en tripp ner på stan för att köpa två nya byxor och nu har jag hängt hos tildvard hela dagen. Vi har ätit allt gott som man kan tänka sig, som jag får äta. Typ melon och tacochips med smält cheesedip, tacosås, köttfärs och grönsaker. mumsssss
Snart kommer fia, sen ska jag hem och eta. Ikväll blir det att umgås med mina bästa tjejer och busa lite och beställa resan. tjohooooooooo heddå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0