just a dream

yo hoes

Dagen har varit totalseg, jag har spenderat timmar på att göra en sammanfattning om året. Men jag gjorde det för min skull för att jag skulle kunna titta tillbaka enkelt, så känn er inte tvungna att läsa. Idag mår jag bättre kan jag meddela. Dock var jag lite ofräsch innan jag duschade, hade inte duschat sen innan nyår. Men jag tycker om att vara mysig. HEHE

Sen tog jag mig i kragen! och gick ner och åt wienerbröd. Nej men faktist så bestämde vi att vi skulle upp till heron massa tjejer, så jag, Matilda, Maya, Minna, Angelica, Michelle och Elin åkte upp och åt och bowlade. Vi hade superkul! Skönt att ändå göra något och inte bara ligga hemma och dega, tråkigt nog så tänkte typ alla samma sak för det var jättemycket folk där. På bussen ner till stan innan så försökte någon kille från USA få med mig i någon kristen sekt, lite läskigt faktist. Nu är jag hemma och leker cool, ska nog sova snart. Imorgon har jag tagit beslutet att jag ska ut och springa! Sen, måste jag sorgligt nog plugga. Tjoho det bästa som finns...

Bjuder på en otroligt vacker bild på otroligt äckliga mig imorse

Min mamma tycker iallafall att jag är söt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0