Angel

Hej!

Snart är lovet slut. Helt otroligt jättehemskt.

Jag var hurtig och gick upp vid nio för att träna med Matilda, Elin och deras mamma. Tredje gången på typ fyra dar! ganska bra faktist. Nu håller jag på att städa mitt rum, man måste ju göra sånt också.. Men så hemskt är det inte när man har spotify på och dunkar min lista ontzontz !

Ikväll blir det tjejmiddag hos tösen Julia som fyller 18 idag! Hon är först av oss tjejer att fylla, själv fyller man ju om 8 månader... Men hon ska firas ! Sen när hon drar ut på krogen får vi väl se vad vi andra gör, men något lär vi ju hitta på! Justja, jag la ner mitt arbete med företaget. Jag gav upp och struntar i om jag förlorar ett mvg. Det skulle ändå bli värdelöst. Men jag måste ändå plugga på annat, kul att plugga på loven... eller inte

Dags att fortsätta städa , hajdåååååå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0