Världens bästa vän

Nej det är ingen vanlig dag för det är tildis födelsedag!

Idag har vi firat min allra bästa, nämligen matilda. Det hände allt möjligt för henne, vi hade tröjor med fulaste bilderna på henne och text där det stog grattis matilda på. Inte nog med det, imorse gick jag upp vid sextiden för att gå upp och baka kladdkaka, så på tiorasten blev det kladdkaka, fina tårtljus och sång för matilda i lyktan där halva skolan var. Efter skolan åkte jag hem en snabbis, gick i snökaoset till matilda och sen var vi och åt oss feta på allt möjligt hemma hos henne. En toppendag!

Jag behöver inte säga så mycket mer tror jag, Matilda är inte bara min andra halva, hon är hela mig. Jag älskar denna tjej mer än jag tror jag älskar någon annan, hon är bäst. Imorgon blir det partay och på lördag till söndag är det tumblingkurs ute på värmdö som gäller ! Här kommer bilder sen dagen



Mina älskade tjejer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0