tisdagsträning


Vill ha tillbaka den här dagen och kvällen, med hela gänget. Tror det var årets bästa dag. Är glad att jag har mina tjejer varje dag, jag älskar er


Jag är trött som alltid, jag hade sovmorgon imorse och det var ganska så skönt efter min oerhört misslyckade dag igår. Jag behöver inte säga så mycket om min värdelösa dag, jag säger bara att jag faceplantade i snön och missade bussen det första jag gjorde på dagen! Jag tränade på friskis också, själv för första gången! Men då misslyckades jag så hårt att när jag hade kommit hem efter träningen och någon timmes skitsnack hos matilda så insåg jag att jag har tränat med min tröja ut och in... och det var inte osynligt direkt. Idiot jag är

Hursomhelst så hade jag sovmorgon och tog det lugnt imorse! Sen hade vi engelska där jag fick reda på att jag lyckas nog få ett VG iaf, jag nöjer mig där. Sen åt vi wraps i skolan och min mage svullnade sådär som den brukar göra när jag ätit mig proppmätt. Sen tränade jag tjejerna och dom var superduktiga ! Och vi blev kvalitetssäkrade idag som ledare. Det är när det kommer folk från styrelsen och kollar på om vi skötte oss som ledare och om det är något vi borde tänka på och så, och det gick riktigt bra ! På träningen snackade vi även om spärrar, att det oftast är psyket som hindrar en att utvecklas. Och idag så släpptes två av mina spärrar, varav en var dubbelvolt som jag inte gjort på typ två år sen jag landade på nacken, så det var en lättnad att köra igen!

Nu sitter jag här och lyssnar på Melissa Horn, hur bra är inte hon? GRYMT bra

Skola imorgon till tolv, sen plugg, sen förhoppningsvis äta på resturang med tildis och mamma, sen träna! bra dag. Natti kompisar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0