Tildis 18 år

Godmorgon världen!
Hela veckan har gått och äntligen är det lov!! kan inte vara lyckligare
Sportlovet började med att fira matilda hos henne. En riktigt grym kväll med alla 30 tjejer! Har inte haft så roligt på länge. Vi gick och la oss vid sju imorse, gick upp vid nio. Nu har jag varit nere på stan med mamma och köpt en vårjacka och nu är jag tillbaka hos matilda, vi ska snart ner och käka kebab. Finns inte så många bra bilder sen kvällen men några bilder kan jag bjuda på. Och så småningom kommer filmen upp där jag, frida och sofia dansar, vi hade gjort ett medley med olika låtar som vi dansade och sjöng till. Jag kommer även lägga upp texten från talet som jag höll till henne, men det kommer så småningom!
Hörs sen. nu står kebab på schemat. MUMSSSSS


Kommentarer
Postat av: minna

ja världens bästa kväll! Helt sjukt underbar. Kommer sakna dig älskling, loveeeeeee

2011-02-26 @ 14:40:51
URL: http://strandmaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0