Snö?

Skönt att man vaknade imorse, gick upp och pappa säger att jag inte kommer kunna komma till skola för att det är snökaos och jag går och lägger mig igen. Skönt att man fick sovmorgon, men nu är ju typ hela dagen förstörd, ingen kommer någonstans och det känns ju inte värt att gå ut om ingen annan gör det. Så vi får väl se hur dagen blir, kanske blir en lugn fredag trots allt, kanske blir att gå ut och ta en drink men inget mer. Och det skulle väl egentligen vara bäst med tanke på att jag har kurs imorgon. Men jag vet inte vad jag tycker om snökaoset, jag slipper skolan, men kommer ha tråkigare. plus minus noll. God tårta hos tildis var det igår iaf, nu blir det varmkorv för fulla muggar.

Hör av mig sen. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0