Put your troubles aside and start living

heiii

Igår krigade jag mig upp trots att jag la mig sent i tisdags, så åkte jag till stockholm och gick på något museum, typ tre kronor eller vad det hette. Lika intressant som vanligt... eller? Det sög som vanligt. Efter det åkte vi till skolan och jag, Anki och Frida lagade asgod mat på kosten. Grillade kycklingspett med klyftpotatis, tzatziki och morotskaka till efterätt. Snacka om att man mådde illa efter att ha ätit så mycket! som att det inte räckte med de 13 pannkakorna jag åt till middag i skolan i tisdags? Efter skolan åkte jag och mitt gang hem till matilda och BOKADE RESAN!!! den 1 augusti drar jag, fia, matilda och frida. fyfan, bättre kan det inte bli! Efter det så körde jag cirkelfys på friskis och pluggade matte tills två inatt.

Man var ju inte pigg imorse när man skulle upp, men dagen flöt på som vanligt. Slutade två och åkte hem, lämnade min väska och åkte ner och åt nancys med Anna! Sen tränade vi tjejerna som var jätteduktiga och efter det tränade jag själv. Marcelos styrka säger jag bara... kroppen är lagom seg nu. Imorgon bitti blir det att åka skridskor med klassen i scaniarinken! sen slutar vi vid elva. Tildvard skulle haft kalas imorgon men det får bli nästa vecka för hon är sjuk. Därför blir det istället att åka hem till fia och mysa med henne och frida. Sen får vi se vad lördagen bjuder på. Nu är jag tröttis och vill sova

Natti mina vänner

nu lever vi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0